Intrebari frecvente

+ Prețul produselor

  • Prețurile prezentate în cadrul magazinului online E-PALARII.RO contin TVA (19%), dar nu includ si costurile de livrare.

+ Un produs pe care mi-l doream nu mai este pe stoc. Mai primiti marfa ?

  • Poti adauga produsul in lista de dorinte si in momentul in care acesta revine in stoc, noi te vom anunta. 
  • Primim marfa dar nu stim o zi anume, deoarece acest lucru depinde de furnizori, de colectiile actuale ale acestora.
  • Adaugarea produsului in Wishlist nu inseamna si rezervarea lui

+ Cum aflu daca produsul pe care doresc sa-l comand mi se potriveste ca si marime ?

  • Marimea palariei se refera la circumferinta capului la nivelul fruntii!
  • Foloseste un metru de croitorie pentru masurarea circuferintei capului în zona de deasupra urechilor.
  • Fa aceasta operatiune de cateva ori pentru a fi sigur ca ai luat masura perfecta.
  • Daca circumferinta capului tau este de 56 cm, inseamna ca trebuie sa comanzi o palarie marimea 56.

+ Pot comanda telefonic un produs ?

  • Comenzile se pot face doar online, insa daca nu te descurci poti apela numarul de telefon  0359 237 465 si un consultant te va ajuta pas cu pas.

+ Pot comanda din afara tarii?

  • Comenzile facute pe www.e-palarii.ro sunt livrate doar in Romania.

+ Pot cumpara toate articolele din stocul unui produs?

  • De obicei, setam o limita de 5 produse care pot fi cumparate de aceeasi persoana. Facem acest lucru pentru ca ne dorim sa se bucure cat mai multi clienti de colectiile e-palarii.ro

+ Pot sa returnez produsele comandate?

  • Conform "Termeni si conditii"  produsele comandate pot fi returnate in aceeasi stare in care au fost receptionate ( fara sa prezinte urme de purtare, cu toate etichetele intacte si documentatia aferenta), in termen de maxim 15 zile calendaristice de la primirea lor, fara obligatia invocarii vreunui motiv.

  • Pentru a efectua un retur, este suficient sa completezi Formularul de retur din contul de client E-palarii.ro.
  • Conditii de returnare: iti recomandam sa returnezi produsele in ambalajul original al acestora. In cazul returnarii produsului intr-un alt ambalaj fata de cel in care produsul a fost livrat, returul va fi acceptat daca produsul nu prezinta urme de uzura, nu este deteriorat, are toate etichetele atasate și este complet, inclusiv cu accesorii, etc. Iti recomandam sa probezi produsele fara indepartarea etichetei detasabile, deoarece exista riscul deteriorarii ori pierderii acesteia.
  • Trebuie sa stii ca un produs fara eticheta nu mai poate fi recomercializat.
  • S.C. EUNOMIA S.R.L. nu ridica coletele trimise prin Posta Romana, de la oficiile postale.
  • Decizia de asigurare sau nu a coletului pe durata transportului de la client catre S.C. EUNOMIA S.R.L. cade in sarcina Clientului.
  • Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

+ Pot schimba un produs comandat?

  • Da

+ Pe ce adresa expediez coletul returnat?

  •  Alesd, Str. Paraului, nr. 18
  • Jud. Bihor, CP: 415100
  • SC EUNOMIA MODE IMPEX SRL

+ Vreau sa deschid coletul la livrare!

  • Din pacate noi nu practicam metoda cu deschiderea coletului. Va asiguram ca produsele noastre sunt cele afisate pe site, 100% originale si coletul va contine exact ceea ce ati comandat dumneavoastra. In cazul in care produsul nu corespunde cerintelor dumneavoastra il puteti returna conform "informatii retur" de pe site.

+ Ce se intampla dupa trimiterea coletului inapoi?

  • Dupa ce produsele au fost returnate de dumneavoastra, se verifica starea lor si, daca aceastea este corespunzatoare, se inapoiaza suma de bani ce reprezinta pretul produselor (nu si costul initial al transportului)
  • Este foarte important sa introduci FORMULARUL DE RETUR in colet, pentru a ne permite imbunatatirea serviciilor si o procesare rapida a returului.
  • Odata ce coletul tau ajunge la noi vei primi un email de confirmare. Dupa efectuarea controlului calitativ si cantitativ al produselor returnate vei primi un al doilea email cu detalii pe care te rugam sa le verifici cu atentie, intrucat pe baza acestor date se va efectua plata returului. Nu uita sa ne transmiti contul IBAN ( precizand si titularul acestuia ).
  • Banii iti vor fi rambursati in cel mult 7 zile calendaristice de la confirmarea returului.

+  Platile pe care le fac cu cardul sunt sigure?

  • Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)

    se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

    • "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,la nici un moment de timp, pe serverele magazinului  sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

    + Care este valoarea minima a unei comenzi?

    •  Valoarea minima este de 40 lei

    Cat costa livrarea?

    • Costul  transportului este de 20 de lei/ colet.
    • Tarifele fiind valabile pentru orice localitate din Romania care se afla sub aria de acoperire al firmei de curierat FAN COURIER. 

    + Se pot comanda produse avand alte culori decat cele prezentate pe site?

    • Toate culorile si modelele care pot fi cumparate sunt prezentate pe site-ul nostru. În cazul în care o culoare anume nu este prezentata, atunci modelul respectiv nu este disponibil.

    + Pot face cumparaturi la sediul firmei?

    •  E- palarii.ro este un magazin exclusiv online. Tot ce se vinde din acest magazin se face prin intermediul internetului, al telefonului si al curierului, fara program de lucru cu publicul la sediul social.

    + Doar in timpul programului afisat pot sa lansez o comanda?

    • Nu, puteti plasa o comanda online oricand. 

    + Se pot returna produsele personal la sediul firmei?

    • Nu este posibil returul coletului personal la sediul firmei, acesta trebuie livrat prin curier.

    + Realizati produse pe comanda?

    • Nu

    + Am primit alt produs decat cel comandat.

    • In cazul in care ti-am trimis un alt produs, il poti returna fara nici un cost adiacent. Noi vom suporta toate cheltuielile de transport si iti vom trimite produsul dorit imediat ce vom receptiona coletul.
    • Daca produsul pe care l-ai cumparat nu corespunde prezentarii noastre sau are defecte din fabricatie il poti schimba si returna in termen de 15 zile calendaristice din momentul in care ti-a fost livrat de catre curier.

    + Se poate stabili o anumita data si ora pentru livrare?

    • Din pacate nu putem influenta ora livrarii coletului catre destinatar. În cazul în care doresti ca livrarea fie facuta la o anumita ora, te rugam sa contactezi firma de curierat. În momentul iesirii coletului din depozit, iti trimitem un e-mail cu numarul scrisorii de transport , astfel puteti urmarii traseul coletului pe pagina de internet a furnizorului de servicii.

    + In cat timp vor fi livrate produsele comandate?

    • Produsele vor fi livrate in decurs de  2 - 4 zile lucratoare.
    • Comenzile plasate vineri dupa ora 16.00, sambata si duminica se vor procesa in cursul zilei de luni.
    • Comenzile sunt preluate si procesate in cel mai scurt timp posibil, fara a se depasi o zi lucratoare de la primirea comenzii. 
    • Acestea sunt onorate in ordinea intrarii, in limita stocului disponibil. Desi disponibilitatea fiecarui produs este verificata si actualizata zilnic, exista totusi posibilitatea comandarii unui produs care nu se mai afla in stoc. In acest caz, in momentul preluarii comenzii, vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a confirma anularea sau livrarea partiala a comenzii.
    • In situatii speciale (perioade de varf, vacante etc.) pot aparea intarzieri in operatiunile de prelucrare si livrare a comenzilor.
    • Comenzile nu sunt procesate in weekenduri si in perioada sarbatorilor legale.

    + Este posibil ca mai multe produse sa fie livrate in aceleasi colet?

    • Da

    + Ce se intampla daca nu sunt acasa in ziua livrarii?

    • In general, iti recomandam sa alegi livrarea la adresa locului de munca, in cazul in care in timpul orelor lucratoare nu esti in mod normal acasa. 

    • Ridicarea comenzii din sediul firmei de curierat se poate face timp de 5 zile (cu tot cu ziua in care primesti notificarea de ridicare).

    + Cum imi pot modifica datele personale?

    • Intra in contul tau si acceseaza sectiunea " Editeaza informatiile" . Aici iti poti actualiza numele, prenumele si adresa de email. De asemenea, de aici iti poti modifica parola.

    + Ce trebuie sa fac ca sa nu mai primesc alerte pe email?

    • Intra pe pagina Newsletter din sectiunea Contul meu. Aici poti modifica optiunile tale pentru newsletterele si alertele pe care vrei sa le primesti pe email.

    + Produsele pot fi rezervate prin adaugarea lor in cos?

    • Produsele introduse in cos nu sunt rezervate. Acestea pot fi achizitionate de catre alti clienti.