Termeni si conditii

+TERMENI SI CONDITII   

Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora. S.C.Eunomia Mode Impex S.R.L. isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare. Cea mai recenta versiune poate fi gasita accesand aceasta pagina, numita "Termeni si conditii".


E-palarii.ro nu poate garanta si nu isi poate asuma raspunderea ca informatiile prezentate pe site sunt corecte, complete sau actualizate iar serviciile oferite prin acest site sunt accesibile, neintrerupte si fara erori. Preturile, ofertele,situatia stocului, imaginile si descrierile pot fi modificate fara o notificare prealabila.

Imaginile pe site sunt cu titlu de prezentare  iar  culorile pot diferi de situatia reala si pot varia  în functie de setarile monitorului.

Utilizatorul poate sa renunte la o comanda efectuata, fara a fi necesar sa mentioneze cauzele renuntarii. 

Renuntarea la comanda poate fi facuta prin telefon sau printr-o scrisoare electronica  expediata pe adresa de e-mail indicat pe site  : info@e-palarii.ro. Pentru ca renuntarea sa fie valida utilizatorul  trebuie sa furnizeze urmatoarele informatii: numarul comenzii lansate, numarul de telefon indicat în comanda, numele si prenumele cu care s-a înregistrat pe site.

E-palarii.ro isi rezerva dreptul de a-si selecta clientela, in functie de comportament. E-palarii.ro va anula comenzile viitoare facute de clientii care au refuzat primirea unei comenzi anterioare, desi au confirmat comanda si si-au exprimat dorinta de a o primi in momentul cand au fost contactati de catre un reprezentant palarii.eunomia.ro.

+ ACCEPTAREA CONDITIILOR

Prin accesarea acestui site web sau a oricarei pagini a acestuia sunteti de acord cu aceste conditii de utilizare. Daca nu sunteti de acord cu acesti termeni si conditii de utilizare nu accesati acest site.E-palarii.ro isi rezerva dreptul de a-si selecta clientii. Produsele comercializate prin intermediul site-ului nostru sunt noi ,impachetate corespunzator si insotite de etichete si  factura fiscala.

Produsele si serviciile sunt oferite in conditiile respectarii prevederilor prezentului document si in limita stocului disponibil. Din acest motiv E-palarii.ro isi asuma dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs nu se mai regaseste in oferta curenta a importatorului.

Preturile prezentate includ TVA (19%) si nu includ cheltuielile de livrare, in afara cazului in care se specifica in mod expres pe site. Pretul de achizitie tiparit pe factura va fi acelasi cu cel stabilit de consultantul de vanzari E-palarii.ro  in momentul confirmarii comenzii ca fiind comanda ferma, sau, in cazul comenzilor  online  acest pret va fi cel publicat pe site la momentul achizitiei. Ne rezervam dreptul de a schimba pretul produselor fara o notificare prealabila, dar ne asumam raspunderea ca valoarea comenzii nu se va modifica dupa confirmarea acesteia.

Imaginile pe site sunt cu titlu de prezentare  iar  culorile pot diferi de situatia reala si pot varia  în functie de setarile monitorului.

Echipa noastra face toate eforturile in a prezenta cat mai bine culorile produselor presente pe site,totusi nuanta culorii produsului poate sa difere  de nuanta afisata pe site, inconvenient care nu poate fi imputat firmei noastre.
Nu suntem responsabili pentru posibilele diferente de culoare intre cea afisata pe monitorul dvs si cea a produsului sau decalajele in ceea ce priveste masura/dimensiunea produselor, datorita particularitatilor acestora. 

+ CUM CUMPAR

Pentru a cumpara de pe e-palarii.ro  este recomandat sa iti faci un cont personal si este necesar sa furnizezi date personale detaliate: nume si prenume, email, telefon, adresa, oras, cod postal
Pentru efectuarea unei comenzi este necesar ca bunurile dorite sa fie adaugate in cosul de cumparaturi. Dupa ce sunt adaugate bunurile in cos, acestea vor fi impachetate si trimise catre destinatar in cel mai scurt timp posibil de la finalizarea comenzii
.

Produsele introduse in cos nu sunt rezervate si pot fi  achizitionate si de alti clienti. 
Comenzile plasate online au prioritate fata de comenzile telefonice.
Comenzile plasate pana la ora 16 vor fi expediate in aceeasi zi.

Nu exista posibilitatea de a face cumparaturile la sediul firmei.  Suntem o firma care practica vânzarea la distanta, prin urmare vânzarea se poate realiza numai prin expediere.
Modificarea comenzii se va face numai in scris, la adresa de email: info@e-palarii.ro cu cel putin 24 de ore anterior orei de livrare.

SECURITATEA DATELOR PERSONALE SI A INFORMATIILOR

Datele personale introduse de catre Utilizator/Client vor fi folosite de Societate numai in scopul declarat al acestui Site. Informatiile solicitate in cuprinsul formularului de comanda sunt utile pentru confirmarea comenzilor, livrarea produselor comandate, anuntarea promotiilor in curs, etc., si in niciun caz nu vor fi furnizate unei terte parti, decat in cazurile prevazute de lege.
Fiecare Utilizator are dreptul de a vedea numai propriile sale date personale pe care le-a introdus.

Site-ul foloseste masuri de securitate impotriva pierderii, alterarii sau folosirii gresite a informatiilor care se afla in baza de date a societatii.

+ PLATA PRODUSELOR

Plata produselor comandate de pe site-ul nostru se poate efectua la livrarea produselor de catre curier (ramburs, adica cash, la primirea pachetului) sau cu cardul bancar personal , in conditiile de siguranta depline.

Dupa trimiterea comenzii, vei fi redirectionat catre pagina euplatesc.ro pentru introducerea datelor de pe card. Poti sta fara griji, nu iti vom cere niciodata codul PIN!

Indiferent de valuta pe care o ai in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii tale.

+ LIVRAREA  PRODUSELOR

Comenzile plasate vineri dupa ora 16.00, sambata si duminica se vor procesa in cursul zilei de luni.
Livrarea produselor se face doar pe teritoriul Romaniei, prin firma de curierat rapid:  Urgent - Cargus Courier.

Daca ai ales ca modalitate de livrare curierul rapid, coletul va ajunge la adresa specificata de tine a doua zi lucratoare sau cateva zile (in perioadele aglomerate), termen preconizat pentru zilele lucratoare. Pot aparea intarzieri din diverse cauze: meteo, sarbatori legale, etc. In contul tau, poti sa-ti completezi mai multe adrese de livrare si in momentul finalizarii comenzii, sa o alegi pe cea la care stii ca vei fi gasit la momentul livrarii.

Aceste date sunt informative, bazandu-ne pe data de livrare estimata de companiile de transport.

Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

+ DISPONIBILITATEA PRODUSELOR

E-palarii.ro  nu garanteaza disponibilitatea  in stoc a produselor afisate, motiv pentru care societatea va avea dreptul de a nu livra in cazul in care anumite produse nu mai apar in oferta furnizorului sau nu mai sunt disponibile din alte motive.

+ RETURUL PRODUSELOR

ATENTIE!: nu este posibil returul coletului personal la sediul firmei, acesta trebuie livrat prin curier.
Produsele se pot returna fara nici un fel de problema fara sa va justificati in vreun fel fata de decizia luata, in terment de 3 zile lucratoare. 

Primul pas este sa completezi FORMULARUL PENTRU RETUR  dupa care pui produsul sau produsele intr-un colet pe care il trimiti la adresa de la care a fost expediat ( vezi pe formular ).

Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate.

Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

E-palarii.ro  nu ridica coletele trimise prin Posta Romana, de la oficiile postale. Decizia de asigurare sau nu a coletului pe durata transportului de la client catreE-palarii.ro cade in sarcina Clientului.

Produsele trebuie sa fie in ambalajul original, sa aiba toate etichetele, sa nu fie spalate si sa nu fie deteriorate in nici un fel.

Clientul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000. In toate cazurile returnarii/inlocuirii a produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.

Cheltuielile legate de transportul retururilor cat si a comenzilor alese in schimbul acestora  vor fi suportate de catre client.
Clientul nu poate returna produsele achizitionate si nu poate pretinde daune-interese/despagubiri daca si-a manifestat intentia de a returna produsul cu depasirea perioadei de 14 zilelucratoare.

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

+ CUM PRIMITI BANII INAPOI

Dupa ce produsele au fost returnate de dumneavoastra, se verifica starea lor si, daca aceastea este corespunzatoare, se innapoiaza suma de bani ce reprezinta pretul produselor (nu si costul initial al transportului)

Este foarte important sa introduci FORMULARUL DE RETUR in colet, pentru a ne permite imbunatatirea serviciilor si o procesare rapida a returului. 

Odata ce coletul tau ajunge la noi vei primi un email de confirmare. Dupa efectuarea controlului calitativ si cantitativ al produselor returnate vei primi un al doilea email cu detalii pe care te rugam sa le verifici cu atentie, intrucat pe baza acestor date se va efectua plata returului. Nu uita sa ne transmiti contul IBAN (precizand si titularul acestuia) pe adresa de email vanzri@eunomia.ro

Banii iti vor fi rambursati in cel mult 7 zile calendaristice de la confirmarea returului.


Retururile expediate cu plata la destinatar nu vor fi acceptate!


+ SCHIMBAREA MARIMII PRODUSULUI

Daca marimea nu vi se potriveste puteti solicita o alta marime in masura in care aceasta este disponibila. Noi va vom trimite marimea solicitata, sau daca aceasta nu este disponibila va puteti alege un alt produs, cu achitarea diferentei de plata. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna.

+  DISPOZITII FINALE

Orice alta problema cauzata de produsele si serviciile prezentate pe site-ul nostru si care nu este deja tratata de nici un articol din prezentul document, se va solutiona pe cale amiabila in termen de 30 de zile lucratoare de la data sesizarii in scris a problemelor, de catre utilizator. Fiind de acord cu acesti Termeni si Conditii de Utilizare a site-ului E- palarii.ro , clientul isi asuma in totalitate consecintele ce decurg din folosirea in aceste conditii a site-ului.

In functie de comportamentul clientului societatea noastra isi rezerva dreptul de a isi selecta clientela.