Informatii retur

ATENTIE!: nu este posibil returul coletului personal la sediul firmei, acesta trebuie livrat prin curier.
Produsele se pot returna fara nici un fel de problema fara sa va justificati in vreun fel fata de decizia luata, in terment de 15 zile lucratoare. 

Daca vrei sa returnezi o comanda sau un produs, sa stii ca e foarte simplu.

1.Primul pas este sa completezi FORMULARUL PENTRU RETUR  aflat in colet, dupa care produsul sau produsele il trimiti la adresa de la care a fost expediat ( vezi pe formular ).


2.  Intra in Contul tau si acceseaza sectiunea ,,Istoric comenzi" si apasa butonul vezi de culoare albastra. Aici vei gasi butonul ,,Returnare "de culoare rosie, in dreapta fiecarei produs.


3. Selecteaza metoda de plata. In cazul in care comanda pe care o returnezi a fost facuta printr-un card de cumparaturi, card de credit sau card de debit, suma va fi restituita in contul asociat acestuia. Daca ai platit prin alta metoda, poti alege sa primesti banii intr-un anumit cont bancar.


4. Odata ce inregistram solicitarea ta de retur, te vom tine la curent cu statusul acesteia prin e-mail .


5. Daca nu reusesti sa urmezi pasii de mai sus trimite-ne un email la info@e-palarii.ro cu intentia de returnare.

Fii fara grija, te vom anunta in momentul in care returul ajunge la depozit.

Dupa ce verificam produsele pe care le-ai returnat, iti vom spune daca toate conditiile de retur au fost indeplinite.

Apoi te vom anunta  pe email in momentul in care iti restituim suma echivalenta returului tau.

Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate.

Trebuie sa stii ca returul unui produs fara eticheta atasata nu mai poate fi recomercializat.

Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

E-palarii.ro nu ridica coletele trimise prin Posta Romana, de la oficiile postale. Decizia de asigurare sau nu a coletului pe durata transportului de la client catre E- palarii.ro cade in sarcina Clientului.

Produsele trebuie sa fie in ambalajul original, sa aiba toate etichetele, sa nu fie spalate si sa nu fie deteriorate in niciun fel.

Clientul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000. In toate cazurile returnarii/inlocuirii a produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.

Cheltuielile legate de transportul retururilor cat si a comenzilor alese in schimbul acestora  vor fi suportate de catre client.
Clientul nu poate returna produsele achizitionate si nu poate pretinde daune-interese/despagubiri daca si-a manifestat intentia de a returna produsul cu depasirea perioadei de 14 zilelucratoare.

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.