Informatii retur

ATENTIE!: nu este posibil returul coletului personal la sediul firmei, acesta trebuie livrat prin curier.
Produsele se pot returna fara nici un fel de problema fara sa va justificati in vreun fel fata de decizia luata, in terment de 15 zile lucratoare. 

Odata ce inregistram solicitarea ta de retur, te vom tine la curent cu statusul acesteia prin e-mail .

Fii fara grija, te vom anunta in momentul in care returul ajunge la depozit.

Dupa ce verificam produsele pe care le-ai returnat, iti vom spune daca toate conditiile de retur au fost indeplinite, apoi te vom anunta  pe email in momentul in care iti restituim suma echivalenta returului tau.

Banii iti vor fi rambursati in cel mult 3 zile calendaristice de la confirmarea returului.


 + Cine poate returna produsele

Produsele achizitionate de pe www.E-Palarii.ro, pot fi returnare doar in cazul in care factura fiscala a fost emisa pe persoana fizica (in cazul facturilor emise pe persone juridice, produsele NU se pot returna.

Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate.

Trebuie sa stii ca returul unui produs fara eticheta atasata nu mai poate fi recomercializat.

Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

E-palarii.ro nu ridica coletele trimise prin Posta Romana, de la oficiile postale. Decizia de asigurare sau nu a coletului pe durata transportului de la client catre E- palarii.ro cade in sarcina Clientului.

Produsele trebuie sa fie in ambalajul original, sa aiba toate etichetele, sa nu fie spalate si sa nu fie deteriorate in niciun fel.


Dreptul de a Refuza Returul

Ne rezervăm dreptul de a refuza returnarea comenzilor multiple de aceleasi client dacă se constată că returnările sunt făcute abuziv sau cu intenția de a manipula procesul de vânzare.

Clienții care plasează în mod repetat comenzi excesive și solicită returnări fără un motiv valid pot fi restricționați de la efectuarea comenzilor viitoare.


Cheltuielile legate de transportul retururilor cat si a comenzilor alese in schimbul acestora  vor fi suportate de catre client.



Clientul nu poate returna produsele achizitionate si nu poate pretinde daune-interese/despagubiri daca si-a manifestat intentia de a returna produsul cu depasirea perioadei de 14 zilelucratoare.

Dreptul de returnare nu se aplică produselor fabricate în conformitate cu specificațiile clienților sau care sunt adaptate în mod clar nevoilor dumneavoastră personale.

Banii iti vor fi rambursati in cel mult 3 - 5  zile calendaristice de la confirmarea returului.


+ Pași de respectat pentru retur:


 1. Completați formularul de retur primit în colet sau online ( formular online )


 2. Împachetați produsele așa cum le-ați primit și introduceți formularul de retur în colet.


 3. Returul este in sarcina clientului.


 4. Chemati un curier ( Fan Courier ) si expediati coletul la adresa: Alesd, Bihor,CP 415100, Strada Paraului 18. 

     Taxele de expediere vor fi  suportate integral de catre client si se achica curierului la ridicarea coletului de retur.


 5. E-Palarii nu poate fi facuta raspunzatoare pentru deteriorarea sau pierderea coletului.

 

Toate pălăriile comercializate pe site-ul nostru respectă mărimi standard internaționale, conform specificațiilor oferite de producător. În descrierea fiecărui produs, veți găsi informații detaliate despre mărime, astfel încât să puteți face o alegere corectă.

Deoarece pălăriile sunt fabricate din materiale naturale de înaltă calitate, cum ar fi lâna sau mătasea, pot exista mici variații de mărime de până la ±0,5 cm. Aceste variații sunt normale și nu afectează confortul sau aspectul produsului.
Retur și schimb
În cazul în care produsul comandat nu vi se potrivește, oferim posibilitatea de schimb sau retur, în conformitate cu politica noastră de retururi. Vă rugăm să ne contactați în termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii pentru a iniția procesul de retur sau schimb.

Declinarea responsabilității

Magazinul nostru nu poate fi responsabil pentru alegerea greșită a mărimii atunci când măsurătorile personale nu sunt conforme cu ghidul nostru sau cu standardele indicate. Vă rugăm să verificați cu atenție mărimile înainte de a plasa comanda.

Mărimile pălăriilor sunt standard internaționale și sunt detaliate clar în ghidul de mărimi disponibil pe site. În ciuda acestui ghid, fiecare persoană poate avea o percepție diferită asupra confortului sau potrivirii unui produs. De aceea, oferim posibilitatea de schimb sau retur în termen de 14 zile de la primirea comenzii, astfel încât să găsiți produsul care vi se potrivește perfect.