Informatii retur

ATENTIE!: nu este posibil returul coletului personal la sediul firmei, acesta trebuie livrat prin curier.
Produsele se pot returna fara nici un fel de problema fara sa va justificati in vreun fel fata de decizia luata, in terment de 15 zile lucratoare. 

Odata ce inregistram solicitarea ta de retur, te vom tine la curent cu statusul acesteia prin e-mail .

Fii fara grija, te vom anunta in momentul in care returul ajunge la depozit.

Dupa ce verificam produsele pe care le-ai returnat, iti vom spune daca toate conditiile de retur au fost indeplinite, apoi te vom anunta  pe email in momentul in care iti restituim suma echivalenta returului tau.

Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate.

Trebuie sa stii ca returul unui produs fara eticheta atasata nu mai poate fi recomercializat.

Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

E-palarii.ro nu ridica coletele trimise prin Posta Romana, de la oficiile postale. Decizia de asigurare sau nu a coletului pe durata transportului de la client catre E- palarii.ro cade in sarcina Clientului.

Produsele trebuie sa fie in ambalajul original, sa aiba toate etichetele, sa nu fie spalate si sa nu fie deteriorate in niciun fel.

 Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.

Cheltuielile legate de transportul retururilor cat si a comenzilor alese in schimbul acestora  vor fi suportate de catre client.
Clientul nu poate returna produsele achizitionate si nu poate pretinde daune-interese/despagubiri daca si-a manifestat intentia de a returna produsul cu depasirea perioadei de 14 zilelucratoare.

Pași de respectat pentru retur:


 1. Completați formularul de retur primit în colet. 


 2. Împachetați produsele așa cum le-ați primit și introduceți formularul de retur în colet.


 3. Completati formularul de retur online sau ne contactati telefonic pentru a anunta returul.


 4. Returul este in sarcina clientului.


 5. Chemati un curier si expediati coletul la adresa: Alesd, Bihor,CP 415100, Strada Paraului 18. 

     Taxele de expediere vor fi  suportate integral de catre client si se achica curierului la ridicarea coletului de retur.


 6. E.Palarii nu poate fi facura raspunzatoare pentru deteriorarea sau pierderea coletului.

 

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.